30 August 2018

Alfa Romeo na milánskej akcii F1 Unleash

 

V milánskej časti Darsena-Navigli bola včera začatá akcia F1 Unleash, ktorá je určená všetkým priaznivcom motorizmu. Predstavuje akési zahrievacie kolo pred ďalším podnikom majstrovstiev sveta formuly 1, ktorý prebehne tento víkend na okruhu v Monze. Tak ako Miláno, aj okruh v neďalekej Monze je so značkou Alfa Romeo neodmysliteľne spätý. Práve na tomto okruhu sa Giuseppe „Nino" Farina za volantom Alfy Romeo 158 stal v roku 1950 prvým majstrom sveta formuly 1. Na treťom mieste sa vtedy umiestnil Luigi Fagioli sedlajúci rovnaké vozidlo. V tohtoročnej sezóne, kedy sa Alfa Romeo vrátila do šampionátu formuly 1, má špeciálna motoristická akcia v srdci Milána ešte hlbší význam a posilňuje puto medzi značkou, mestom Miláno a svetom pretekania.

Začiatok akcie bol sprevádzaný skutočnými pretekárskymi emóciami. Dav fanúšikov si totiž zblízka mohol prezrieť monopost Alfa Romeo Sauber F1 Team súťažiaci v tohtoročných majstrovstvách sveta formuly 1. Rovnaké monoposty pilotované Marcusom Ericssonom a Charlesom Leclercom sa pritom už cez víkend postavia na štart legendárnej Grand Prix v Monze. Pokiaľ ide o návštevníkov akcie F1 Unleash, tí mohli vidieť monopost Alfy Romeo v akcii už v deň začatia. Vozidlo pred ich zrakmi obkrúžilo 1,6 km dlhé kolo na Viale D'Annunzio. Veľkolepá prehliadka potom skončila na námestí Piazza XXIV Maggio. Pokiaľ ide o sériové modely, rovnaké kolo si zašli tiež Giulia Quadrifoglio a Stelvio Quadrifoglio, ktoré sú aktuálne vrcholnými modelmi značky, okrem iného aj vďaka skvostnému motoru 2.9 V6 Bi-Turbo s výkonom 510 k.

 

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio „NRING"

V expozícii Alfy Romeo je však k videniu ešte exkluzívnejší kúsok, a síce Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio „NRING", limitovaná edícia vytvorená pre oslavu rekordov, ktoré značka vytvorila na preslávenom nemeckom okruhu Nürgburgring. Okrem radu výnimočných prvkov verzie Quadrifoglio sa špeciálna edícia môže pochváliť exkluzívnym sivým odtieňom karosérie Circuito a strechou z uhlíkového kompozitu, ďalej karbón-keramickými brzdami, pretekárskymi sedadlami Sparco® s červeným prešívaním karbónovou škrupinou a nakoniec hlavicou automatickej prevodovky s karbónovou vložkou. Predné logo a kryty vonkajších spätných zrkadiel sú tiež z uhlíkového kompozitu, rovnako ako bočné prahové nástavce. Zabudnúť nesmieme ani na tónované okná, adaptívny tempomat, prémiový audio systém Harman Kardon či infotelematický systém AlfaTM Connect 3D Nav s 8,8palcovou obrazovkou, funkciami Apple CarPlayTM a Android AutoTM a digitálnym rádiom DAB. Na šťastlivcov, ktorí si tento model zakúpia tak čaká nepochybne exkluzívny zážitok.

 

Turín, 30. augusta 2018

 

najnovšie videá

rozšírené vyhľadávanie

Vyhladávanie...

Od
Pre
Vyhladávanie

Obrázky


Download

Súvisiace obrázky


Príložit súbor